2014 - 2015 სასწავლო წელი.
ამა წლის 5 მარტს გორის N9 საჯარო სკოლის VIIIა კლასის მონაწილეობით გადავწყვიტეთ შეგვესრულებინა პროექტი - ,,ტაბლო" ანუ დაგვემზადებინა შეძლების- დაგვარად საკუთარი ძალებით ტაბლო მაგიდის ჩოგბურთისათვის. მოვიძიეთ სქელი მუყაოს 2 ცალი ქაღალდი ზომით დაახლოებით 45X35 სმ.






დავაწებეთ ორივე მხარეს ყვითელი ფერის ფორმატი და მუქი ფერის სკოჩით გაუკეთეთ როგორც სიგანეზე, ასევე სიგრძეზე კანტი.

ამის შემდეგ გადავედით ციფრების დამუშავებაზე. წინასწარ კომპიუტერით დამზადე-ბულ და ამობეჭდილ 0 დან 11 მდე ციფრები დავაწებეთ ასევე მუყაოზე. ესენი ძირითადი ქულების აღმნიშვნელი ციფრები იყო. ხოლო შედარებით მცირე ზომის ციფრები- ეს ტურის აღმნიშვნელი, რომლების შევაფერადეთ წითელ ფრად.


სულ ბოლოს კი სპეციალურად განკუთვნილ ადგილას გავხვრიტეთ როგორც ყველა ციფრი ასევე ორივე დაფა. სპეციალური პლასმასის სამაგრებით ავკინძეთ ეს ყველაფერი
და საბოლოო ჯამში გამოგვივიდა ძალიან ლამაზი ტაბლო.
ბავშვები არცკი მოელოდნენ თუკი ასეთი მშვენიერი ნამუშევარი გამოუვიდოდათ.

ახლა უკვე სკოლის შიდა ჩემპიონატზე გამოვიყენებთ ამ შედევრს.
2015 - 2016 სასწავლო წელი.
,, მხიარული სტარტებისტვის მხიარულად "
ამა წლის 25 სექტემბრიდან ვაჟა ფშაველას სახელობის გორის N9 საჯარო სკოლის სპორტის მასწავლებელმა გიორგი ავაზიშვილმა და VII კლასის მოსწავლეებმა დაიწყეს 5 დღიანი პროექტი ,, მხიარული სტარტებისთვის მხიარულად". რაც ნიშნავდა საკუთარი ძალებით შეექმნათ და დაემზადებინათ სპორტული ინვენტარი რაღათქმაუნდა სხვადასხვა მოძრავ თამაშებისათვის, ასევე მხიარულ სტარტებისთვისაც.
1) სამიზნე კედელი. ძველ დაფაზე გამოვჭერით სხვადასხვა ზომის წრეები რომელიც შევღებეთ მწვანე ფრად.
გოგონების დახმარებით გამოვჭერით ეგრეთწოდებული ,, ტრაფარეტები" 1 დან 5 ჩათვლით.


ამის შემდეგ კი დავნომრეთ ეს წრეები. ყველაზე მცირე 5 ნომრით, მასზე დიდი 4, და ასე შემდეგ. ყველაზე დიდ დიამეტრის წრეს ერგო 1 ნომერი.

ამ რგოლებს უკნიდან მივამაგრეთ ძუის ბადიანი პატარა ტომარები.



ბოლოს კი დაუმაგრეთ ფეხები და შევღებეთ წითლად.
2) მცირე ბურთები მიზანსა და სიშორეზე სატყორცნად. სკოლაში მოვიძიეთ და შევაგროვეთ მეორადი თაბახის ფურცლები, რომლებიც დავგორგლეთ სასურველ ზომამდე და ზემოდან ასევე გადავახვიეთ ზოგს წითელი, ზოგს კი მწვანე თაბახის ფურცლები. საბოლოოდ კი ეგრეთწოდებული ,,სკოჩი" შემოვახვიეთ ამ ბურთებს.


3) თარჯები. ძელი პლასმასის მილები სპეციალური ელექტრო უთოთი, გადავაბით და 0,50 სმ სიმაღლის თარჯები ავაწყეთ. შემდეგ კი შევღებეთ წითლად და მწვნედ.

საბოლოოდ კი საღებავით შევღებეთ ეს რგოლები, მწვანედ და წითლად.


როცა რგოლების შეღებვას მოვრჩით, გადავედით ,,მაგიდის" დამზადებაზე. მაგიდის თავსაფარი გადავზომეთ, ავღნიშნეთ ნიშნები და შევუდექით მის გაბურღვას.



გაბურღვას რომ მოვრჩით შევღებეთ მაგიდის თავსაფარი.




ამ შეღებილ ფანერას დავუმაგრეთ სკამის ფეხები.




პლასმასის 20 სანტიმეტრის სიგრძს მილები შევღებეთ მწვანე და წითელად.
ბოლოს მყარად დავამაგრეთ ზემოდან მეორე ქილა. რათქმაუნდა ორივე ქილაზე.
,,ფეხის ქარბორბალა ''
ამა წლის 5 მარტს გორის N9 საჯარო სკოლის VIIIა კლასის მონაწილეობით გადავწყვიტეთ შეგვესრულებინა პროექტი - ,,ტაბლო" ანუ დაგვემზადებინა შეძლების- დაგვარად საკუთარი ძალებით ტაბლო მაგიდის ჩოგბურთისათვის. მოვიძიეთ სქელი მუყაოს 2 ცალი ქაღალდი ზომით დაახლოებით 45X35 სმ.








დავაწებეთ ორივე მხარეს ყვითელი ფერის ფორმატი და მუქი ფერის სკოჩით გაუკეთეთ როგორც სიგანეზე, ასევე სიგრძეზე კანტი.

ამის შემდეგ გადავედით ციფრების დამუშავებაზე. წინასწარ კომპიუტერით დამზადე-ბულ და ამობეჭდილ 0 დან 11 მდე ციფრები დავაწებეთ ასევე მუყაოზე. ესენი ძირითადი ქულების აღმნიშვნელი ციფრები იყო. ხოლო შედარებით მცირე ზომის ციფრები- ეს ტურის აღმნიშვნელი, რომლების შევაფერადეთ წითელ ფრად.


სულ ბოლოს კი სპეციალურად განკუთვნილ ადგილას გავხვრიტეთ როგორც ყველა ციფრი ასევე ორივე დაფა. სპეციალური პლასმასის სამაგრებით ავკინძეთ ეს ყველაფერი
და საბოლოო ჯამში გამოგვივიდა ძალიან ლამაზი ტაბლო.

ახლა უკვე სკოლის შიდა ჩემპიონატზე გამოვიყენებთ ამ შედევრს.
დიდი მადლობა VIIIა კლასის მოსწავლეებს.
2015 - 2016 სასწავლო წელი.
,, მხიარული სტარტებისტვის მხიარულად "
ამა წლის 25 სექტემბრიდან ვაჟა ფშაველას სახელობის გორის N9 საჯარო სკოლის სპორტის მასწავლებელმა გიორგი ავაზიშვილმა და VII კლასის მოსწავლეებმა დაიწყეს 5 დღიანი პროექტი ,, მხიარული სტარტებისთვის მხიარულად". რაც ნიშნავდა საკუთარი ძალებით შეექმნათ და დაემზადებინათ სპორტული ინვენტარი რაღათქმაუნდა სხვადასხვა მოძრავ თამაშებისათვის, ასევე მხიარულ სტარტებისთვისაც.
1) სამიზნე კედელი. ძველ დაფაზე გამოვჭერით სხვადასხვა ზომის წრეები რომელიც შევღებეთ მწვანე ფრად.
გოგონების დახმარებით გამოვჭერით ეგრეთწოდებული ,, ტრაფარეტები" 1 დან 5 ჩათვლით.


ამის შემდეგ კი დავნომრეთ ეს წრეები. ყველაზე მცირე 5 ნომრით, მასზე დიდი 4, და ასე შემდეგ. ყველაზე დიდ დიამეტრის წრეს ერგო 1 ნომერი.

ამ რგოლებს უკნიდან მივამაგრეთ ძუის ბადიანი პატარა ტომარები.



ბოლოს კი დაუმაგრეთ ფეხები და შევღებეთ წითლად.
საბოლოოდ კი ძალიან ლამაზი გამოვიდა ჩვენი მიზანში სატყორცნი კედელი.
2) მცირე ბურთები მიზანსა და სიშორეზე სატყორცნად. სკოლაში მოვიძიეთ და შევაგროვეთ მეორადი თაბახის ფურცლები, რომლებიც დავგორგლეთ სასურველ ზომამდე და ზემოდან ასევე გადავახვიეთ ზოგს წითელი, ზოგს კი მწვანე თაბახის ფურცლები. საბოლოოდ კი ეგრეთწოდებული ,,სკოჩი" შემოვახვიეთ ამ ბურთებს.


3) თარჯები. ძელი პლასმასის მილები სპეციალური ელექტრო უთოთი, გადავაბით და 0,50 სმ სიმაღლის თარჯები ავაწყეთ. შემდეგ კი შევღებეთ წითლად და მწვნედ.
4) რგოლები. ძველი საბურავები შემოვჭერით. შემდეგ კი შევღებეთ.
5) კეგლები. შევაგროვეთ პლასმასის კეგლები და შევღებეთ.
საბოლოოდ ძალიან ლამაზი გამოვიდა ჩვენი ხელით დამზადებული ეს სასწავლო რესურსები. ბავშვები მართლაც რომ მხიარულად და ხალისით შრომობდნენ, ახლა კი ექნებათ საჭირო სპორტული ინვენტარი მხიარული სტარტებისთვის და მზადაც არიან შეეჯიბრონ ნებისმიერ სკოლის გუნდს.
,, ჭრელი ზღარბი "
ამა წლის თებერვლის თვის დასაწყისში დავიწყეთ პროექტი ,, ჭრელი ზღარბი" - რაც ნიშნავდა შეგვექმნა კიდევ ერთი ახალი სასწავლო რესურსი, რომელსაც გამოვიყენებდით როგორც სწავლის პროცესში ასევე სხვადასხვა ღონისძიებებზე. ამისათვის ინტერნეტში მოვიძეთ სხვადასხვა ინფორმაცია, გადავწყვიტეთ თუ რა უნდა შეგვექმნა.

შევაგროვეთ სკოლის სარდაფში ძველი მაგიდის თავსაფარი, სკამების ფანერები. ფარგლით შემოვხაზეთ წრეები და შემოვჭერით რგოლები.


როცა რგოლების შეღებვას მოვრჩით, გადავედით ,,მაგიდის" დამზადებაზე. მაგიდის თავსაფარი გადავზომეთ, ავღნიშნეთ ნიშნები და შევუდექით მის გაბურღვას.





გაბურღვას რომ მოვრჩით შევღებეთ მაგიდის თავსაფარი.




ამ შეღებილ ფანერას დავუმაგრეთ სკამის ფეხები.




პლასმასის 20 სანტიმეტრის სიგრძს მილები შევღებეთ მწვანე და წითელად.
სულ ბოლოს კი ეს შეღებილი მილები დავამაგრეთ ამ ფეხებიან ფანერაზე, თან შესაბამისი ფერებიანი წრეებიც დავაწებეთ.
რამოდენიმე დღიანი შრომის შემდეგ დავასრულეთ ჩვენი ,,ჭრელი ზღარბის" შექმნა. ახლა უკვე ამ სასწავლო რესურს გამოვიყენებთ როგორც სწავლის პროცესში, ასევე სხვადასხვა სპორტულ ღონისძიებებზეც.
დიდი მადლობა VI-ბ კლასის მოსწავლეებს !...
2 0 2 0 - 2 0 2 1
სასწავლო წელი
ბარმენის საათი - ასეთი სახელი დაარქვეს 2-ე კლასის მოსწავლეებმა ჩვენს მიერ მოფიქრებულ ახალ სასწავლო რესურს. ამის დასამზადებლად მოვიმარაგეთ კოქტეილის საწრუპნები, 4 ცალი 5 ლიტრიანი პენოპლასტელინის ქილა, 2 ცალი წყლის ფირატის მილი ( 20 სმ ) და იზოლაცია.
პირველ რიგში ფირატის მილი მოვათავსეთ მყარად 2 ცალ ქილაში და დავიწყეთ კოქტეილის საწრუპნების დაჭრა.
დაჭრილი კოქტეილის საწრუპნები მოვათავსეთ ქილაში.
და მივიღეთ ძალიან უცხო, საინტერესო სასწავლო რესურსი- ,, ბარმენის საათი"
დიდი მადლობა 2-ე კლასის მოსწავლეებს.
,, ფერადი ვეშაპები ''
ფერადი ვეშაპები - ასეთი სახელი მოვიფიქრეთ 4-დ კლასის მოსწავლეებთან ერთად ჩვენს ახალ სასწავლო რესურს, რომლის დამზადებაც გადავწყვიტეთ. ამისათვის მოვიმარაგეთ საჰაერო გასაბერი ბუშტები, ძველი გაზეთები, მეორადი თაბახის ფურვლები, წებო და ბოლოს ასევე ფერადი თაბახის ფურცლები. ბავშვებმა გაბერეს ბუშტები და ზემოდან დავაწებეთ ფურცლები სიმყარისთვის რამდენიმე ფენა.
ბოლოს კი სხვადასხვა ფერადი თაბახის ფურცლებით გავალამაზეთ.
დიდი მადლობა 4-დ კლასის მოსწავლეებს !
2022 - 2023 სასწავლო წელი
2-7/11 -BIG-შაურმა - ასეთი განსხვავებული სახელი მოუფიქრეს მე-2ბ კლასის მოსწავლეებმა ახალ, მართლაც რომ განსხვავებულ სასწავლო რესურს რომლის დამზადებაც გადაწყვიტეს. პროექტი განვახორციელეთ 2 ნაწილად. პირველი ნაწილი - ამისთვის შეაგროვეს სხვადასხვა ფერის ცელოფნები, მოიმარაგეს წებოვანი ლენტი, გამოყენებული პლასტმასის ბოთლები, მეორადი თაბახის ფურცლები. მოვძებნეთასევე პლასტმასის წყლის მილები. ბავშვებმა წყლის მილზე (დიამეტრის გასაფართოვებლად) აასხეს პლასთმასის ბოთლები, სიმაგრისთვის ბოთლებში მოათავსესს დაგორგლილი მეორადი თაბახის ფურცლები დააფიქსირეს წებოვანი ლენტით.
მეორე ნაწილი.
ყოველივე ამის შემდებ ბავშებმა გადაწყვიტეს შეეფუთათ ეს BIG-შაურმა.
ამისთვის გამოიყენეს მომარაგებული ფერადი ცელოფნები.
2 დღიანი მუშაობის შემდეგ ძალიან ლამაზი და საინტერესო სასწავლო რესურსი გამოუვიდათ ბავშვებს, რომელსაც გამოიყენებენ პრაქტიკულად სპ/დარბაზში.
მოსწავლეებმა ამ ნახევრად დამზადებულ რესურს შემოახვიეს ფერადი ცელოფნები, წებოვანი ლენტიტთ დააფიქსირეს და ასე ლამაზად გააფორმეს.
დიდი მადლობა მე-2 ბ კლასის მოსწავლეებს.
,, ჯადოსნური ფოფრი ''
4-ბ კლასის მოსწავლეებიც არ ჩამორჩნენ პარალელურ კლასს. მათმაც ერთობლივად მოიფიქრეს შეექმნათ ახალი ს/რესურსი. მოიმარაგეს პოლიეთილენის ბოთლები, ფერადი ცელოფნები, წებოვანი ლენტა.
დაჭრეს სასურველ ზომაზე პენოპლასტმასის ბოთლები, შემოახვიეს სხვადასხვა ფერის წებოვანი ლენტი. ბოლოში კი დაუყენეს ფერად ფერადი წვრილ ზოლებად დაჭრილი ცელოფნის ,, პარკები ''. ყველამ სასურველი ფერის და ზომის დაამზადა. დასასრულს კი გადაწყვიტეს შემდეგ გაკვეთილისთვის გამოეყენებინათ პრაკტიკულად მოძრავ თამაშებში.
დიდი მადლობა 4-ბ კლასის მოსწავლეებს.
IV-ე კლასი.
9/12 - კვლავ ახალი იდები და ახალი ს/რესურსი. მე-4-ე კლასის მოსწავლეებმა კვლავაც მოიმარაგეს ს/რესურსისთვის საჭრო მასალები. მასწავლებლის გადანაწილებით დაიყვნენ ჯგუფებად და დაიწყეს ახალ ინვენტარზე მუშაობა.
დიდი მადლობა 4-ე კლასის მოსწავლეებს.
ახალი იდეა და ახალი ს/რესურსი. კვლავ 4-ე კლასი. მოსწავლეებმა მოიმარაგეს საჭირო მასალები. კლასი დაიყო ჯგუფებად.
ბავშებმა საჭრო ზომებად დაჭრეს პოლიეთილენის ,, პარკები '', მონარჩენი ნაწილები მოათავსეს საჰაერო ბუშტში. დაჭრილი მასალა წებოვანი ლენტით მიამაგრეს ბუშტს.
მოსწავლებლებმა დიდი ხალისით დაასრულეს ახალ სასწავლო რესურსზე მუშაობა.
ბოლოს კი ერთობლივად მოუფიქრეს სახელიც - ,, აფრიკული ნემსიყლაპიები ''
ამის შემდეგ გამოიყენეს პრაქტიკულ მეცადინეობაზე და ასევე გაუზიარეს პარალელულ კლასელ მეგობრებსაც.
დიდი მადლობა 4-ე კლასს
ე დ ე მ ი ს ფ ა რ შ ე ვ ა ნ გ ე ბ ი
განსხვავებული ახალი ს/რესურსი, 4-ე კლასი. ბავშვებმა შეაგროვეს საჭირო მასალები.
განაწილდნენ ჯგუფებად და შეუდგნენ იდეის განხორციელებას.
ზოლიანი ბლითები
5/აპრილი
მორიგი ეკო ს/რესურსი დამზადება. 4-ე კლასი.
ბავშებმა მოიმარაგეს საჭრო მასალა.
მუყაოს ქაღალდებისგან გამოჭრეს რგოლები, შემოახვიეს სხვადასხვა ფერის პოლიეთილენის ,, პარკები''
დასრულებულ რესურს ბავშებმა შეურჩიეს სახელი -- ,, ზოლიანი ბლითები ''
მოსწავლეებმა ეს ს/რესურსი
გამოიყენეს პრაქტიკულად შემდეგ გაკვეთილზე .
2 0 2 3 - 2 0 2 4 სასწავლო წელი
ამა წლის 16 ოქტომბერს მე-3 გ კლასმა გადაწყვიტა შეექმნათ სპორტის გაკვე-
თილისთვის ახალი საინტერესო რესურსი. მოიმარაგეს საჭირო მასალები: -კო-
ქტეილის ფერადი საწრუპნები, ბოთლის სხვადასხვა ფერის თავსაფარები, პლა-
სტმასის ერთჯერადი რამდენიმე ჭიქა, პატარა რეზინები.
პირველ რიგში კოქტეილის საწრუპნები დაჭრეს პატარ-პატარა ნაკუწებად და
შეაგროვეს ერთად.

ამის შემდეგ წინასწარ ორგან გახვრეტილ ბოთლის თავსაფრებს დაუმაგრეს პატარა რეზინები თითის გასაყრელად. (მისცეს ბეჭდის ფორმა )
დასრულებულ ახალ საწავლო რესურს მოუფიქრეს სხვადასხვა სახელი. ბოლოს კი კენჭის
ყრით შეურჩიეს საბოოლოო სახელი - ,,ფერადი მზესუმზირა ''
დამზადებული ახალი სასწავლო რესურსი დაგეგმეს გამეყენებინათ მომავალ გაკვეთილზე.
წარმატებები მე-3 გ კლასის მოსწავლეებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий